فوتوشاپ 8 فارسی - Adobe Photoshop 8 Farsi Support

ادوبی فتوشاپ  یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود.

در این نسخه همراه با فتوشاپ نرم افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ردی نصب می‌شود که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز دارد. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه هستند. قابل ذکر است بعد از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، اکثر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.

اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.

فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌اس‌دی می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند.

از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB، LAB، CMYK ، سیاه و سفید و غیره.

فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل تیف TIFF ، جیف GIF ، جی‌پگ JPEG ، پی ان جی PNG و غیره‌است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی (به انگلیسی: PSD) نام دارد کهمخفف Photoshop Document یا سند فتوشاپ است.

شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود.

یکی از فاکتورهایی که برای ایرانیان مهم است نوشتن زیبان فارسی در فتوشاپ است که در بسیاری از نسخه هایی که مخصوص خاورمیانه ساخته نشده اند این امکان وجود ندارد اما در این نسخه ای که ما برایتان آماده کرده ایم به راحتی می توانید به صورت فارسی روی طرح های خود تایپ کنید.

SERIAL NUMBER: 104503749158264849306210

دانلود Adobe Photoshop 8 Farsi Support

حجم : 158M

1 نظر

  1. Why does it hurt right above my heel?Why does it hurt right above my heel?says:

    Hey! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog. Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions? Appreciate it

    • مدیر سایترسول عباسی جندانی(almahdi1) :

      heloo Is it difficult to set up your own blog? > no -it is easy Refer to id telegram to know @ra1no +989137385931